IGÅR & IDAG

Igår:.. Då va vi typ bara hemma på dagen och gjorde inte så mkt Jenny & jag fixade oss och sen satt vi bara vid datorerna och senare kom nicke. Nicke och Tim drog ner till lidel och köpte en platta energi dricka sen käkade Tim Jag Toni Jenny sen drog vi ner och åkte skridskor i ishallen tillsammans med Teo också och drack massa energi dricka sen runt nånstans tio elva tiden eller nånting så drogvi hem och så typ gjorde inget men vi kom på den smarta idéen att spela kort så från typ 12 elr ngt till halv sex på morgonen fast vi spelade ett konstigt spel också nånstans där i mitten sen gick vi och la oss men jag kunde inte sova förns klockan 7 typ.

Idag:.. Då har jag bara duschat och jag ska snart dra och sminka mig för det har redan Jeny gjort sen senare vet jag inte om jag ska med Toni till sjukhuset i solna för han ska kolla upp sin hals för han har jätteont och det är svårt att se han ha så ont, eller så åker jag in till stan och träffar Angelica Ida och Emma eller så följer jag med Jenny till ishallen och kollar när Tim har sin match, jag venne hur jag ska göra det är jättejobbigt Men vi får se, NU ska jag kila iväg men jag hinner nog blogga mera senare puss på er älsklingarna mina ! :*

Jag bjuder på en sommarbild sen förra sommaren

Kommentarer
Postat av: michelle

gumman jag är hemma nu. och ja vi måste ses snart! älskar dig

2010-02-27 @ 14:05:27
URL: http://duvetmichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0