hemma snart utgång

Tjuuh bre !! Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen och duschat klart o det va det skönaste idag. Träningen va inte så farlig med tanke på att vi bara va 8 st, matilda petra jag maria dilan alice amalia och linnea sen satt våra två målvakter angelica och michelle uppe på läktaren för dom va bara o kollade på träningen för båda va sjuka. Efter träningen sitter jag på läktaren och sätter på mig kläderna (overallen) o då säger min tränare Leffe att jag ska träna nästa vecka också och att jag inte ska spela i helgen alltså sönda emot FBC uppsala svart *snyft* hade längtat som fan tills den matchen... Menmen sånt är livet om man inte tränat på typ 3 veckor eller nånting sånt dära. Nej men nu ska jag dra och fixa mig , sen kommer jenglaN komma och kanske stoffe :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0