BILDER IFRÅN GÅRDAGEN SOM ALDRIG HANNS LÄGGAS UPP ♥


Jag och syster Jenny ifrån gårdagen innan vi drog ut och hade ännu mera roligt med bilder.
Vi hade varit på stan hela dagen typ och Toni köpte smink t mig och Tim köpte SSS byxor till Jenny, det va nice när dom kom dit till stan , träffade Anna som hjälpte oss att hitta vägen dit. Sen gick Toni jag Jenny och Tim till gamla stan och plankade på tuben till stan igen sen drog vi hem :) Puss på dagen och som sagt hemma sen så tog jag och älsklings Jenny bilder och dom ska ni få se nu med ....

Jag och min sötnos jenny och vi har fjårtiws sträck, vi tänkte typ eftersom vi är i sthlm så måste vi ju vara precis som alla andra fjårtwisar i sthlm eller vad tkr ni hahaha (a)

Jag är allmänt ful av mig som ni ser, fast skojar ju fan till mig lite granna och lipade
eller nånting på kortet mihi.

Jenny bby med ciggen i högsta hugg och kör fjårtwis style :)

Jenny älskling, sötnosig som vanligt hur hon än gör är hon vacker på kort
det går ba inte komma ifrån det är nånting som hon föddes med men killar hon är upptagen , min broder fick henne före er alla andra töntar. ÄLSKAR DIG JENNY BLOMKVIST ♥

Jag är lustig, tihi det va typ ända bilden som vart bra på mig elr ngt sånt dära
älskar mina ögon ibalnd alltså o ni ser resultatet efter att jag klippte lugg eller
ja Jennys mamma klippte mig och jag vart as nöjd med det, vart det bra ?!

Jenny min lilla apa hänger upp och ner i en lekställning
fast hon frös nästan fast med händerna för att det va så kallt ute. Varför kan det inte vara sol på kvällarna för (a) ? som på sommaren, då äre nästan så att solen lyser även då

Sista kortet vi tog innan vi drog in igen till killarna det va smått pinsamt att visa oss sen för dom för dom märkte inte att vi hade gjort sträck på oss eller vi hade gömt det för dom så dom inte skulle se o mobba oss men sen va Toni tvungen att hämta oss för vi kom inte in till deras port typ för vi kunde inte koden och vi hade inga nycklar..
Men när vi kom hem så la vi in bilderna på datorn och senare tog vi kort med killarna !

BILDERNA VI TOG MED KILLARNA


Toni min älskling Jenny min syster Tim min bror
toni kör posestyle jenny kör fjårtwis style och Tim är normal :)

Jenny , Toni & Tim fråga mig inte vad dom gör alltså :) hihi.
Men dom är sötnosar ändå !

Toni , Jag & Tim
och jag tkr Toni borde acceptera att jag är 1 cm längre än dig.

Jag , Toni & Tim :) hihi ! Tim tyckte det dära kändes bögit att hans broder håller om honom sådära men det vart sådära ist hahahaa. vi är för söta.

Tvillingarna Classon Kalliomäki stirrar på varandra

vi försökte ta kort på alla fyra samtidigt men det failade toni började as garva och höll typ på att ramla och jenny började skratta också och jag typ lutade mig fram så jag syns knappt haha , den ända som vart normal va Tim typ för han höll sig för skratt :)

Jenny gör nånting haha stirrar ner sig på Tim och Toni posar som fan som vanligt
och Tim förånar sig grymt mkt (=

Jenny Toni och jag :) Tim klagade på att det bara va Toni som kollade in i kameran men kom igen fan vi är tjejer och vi kollar fan inte ofta in i  kameran i alla fall inte JAG men det är ju jag det :)

Toni längst bak Tim i mitten och JEnny längst fram
tripp trapp trull mina älsklingar ♥
Kommentarer
Postat av: jessan

fina bilder! :)

2010-02-26 @ 11:55:10
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: Teo

vad är det för fel på deras ögon (tim, tom)

2010-02-28 @ 20:29:15
Postat av: Anonym

JÄVLA TÖNT! Du är så sjukt efterbliven, det var 07 folk hade fjortisstreck? Plus att ingen gick runt med dem, de hade det på grönan, elverket osv. Du kanske borde hänga med lite innan du leker stockholmare. Du är förresten skitful i lugg, eller du kan väl inte göra dig fin så ful som du är. Jävla tönt, sluta lek cool med dina cigaretter och fyllefester. Du leker så jävla mycket, sluta upp med det. Du skämmer bara ut dig, du gör det pinsamt att bo i Sverige. Skärp dig lilla gumman!

2010-03-03 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0