♥♥♥

Hej alla älsklingarna
Nu är jag uppe och jag tänkte ta och skriva lite granna i bloggen om vad som händer idag.
Jag sitter just nu och väntar på att min mamma ska ringa och säga att hon är påväg för att hämta mig hemma hos min pappa. När jag kommer hem till mamma ska jag direkt hoppa in i duschen och sen fixa mig käka nånting snabbt och sen dra ner till stan för att sen ta 20an till uleråker och hem till jenglaN, saknar henne!
När jag kommer dit ska hennes mamma troligen klippa mitt hår och då kommer lilla Sofie få lugg *hjälp* det är nånting vi får se hur det går med mihi. Men nu ska jag ut till pappa och umgås lite granna med honom, ni får se resultatet på håret senare om hennes mamma kan klippa det får vi se :) puss på er älsklingar så länge, älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0