...


En vacker sommarnatt sommaren 09 satt jag längst ut på bryggan och kollade ut över sjön. Tänkte på allt som va bra och dåligt här på jorden och hur det är efter döden, det är nog en fråga som många ställer sig.. Vart tar vi vägen nånstans ? Får vi det bättre eller sämre ?
Ibland skulle jag vilja ta reda på vad som händer efter döden, men då får man ju ingen chans att komma ner tillbaka hit om det va för dåligt där uppe. Jag satt och tänkte i 1 eller kanske 2 timmar tills jag kom på mitt egna svar och hur jag skulle göra med allting och mitt liv. Jag stannar kvar här nere och ger världen en ny chans, ger mig en ny chans att ställa mig upp på benen och visa vad jag kan och går för. Efter detta berättade jag allting för min bästavän som bodde några meter bort ifrån sjön som jag satt nere vid och hon tyckte precis som mig. Att jag skulle ge allting en ny chans också och det har jag
men ingenting blivit det bättre bara sämre och nu vet jag inte vart jag ska ta gå , vilket håll är rätt väg för att hitta tillbaka till mig själv igen.. Jag försöker varje dag som går hoppas att nu denna tid och detta försök läker alla mina sår !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg tjejen ;)

2010-02-17 @ 15:20:17
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0