Bra morron..

Hej bloggen
Ni ska vet att det verkligen inte är kul att vakna av att pojkvännen sitter upp i sängen och skriker som fan i tele åt typ sin brorsa eller nånting haha men deras farsa skulle hämta dom här i uppsala för dom ska på hockey match och det va tydligen sjukt viktigt att dom spelade den tydligen så deras farsa hämtar dom haha ! Dessutom har dom samling för 20 minuter sen typ men det får vi la se hur dom klarar sig elr ngt sånt dära haha ..
Nu har han i alla fall åkt hem och han hoppade ut igenom fönstret alltså det såg hur kul ut som helst. Ah för er som inte fattar varför så äre för att våran dörr är fast frusen eller nånting sånt dära och det går åt helvete typ för vi får inte upp dörren så snart äre min tur då mamma kommer för att hämta mig men nu äre iaf en väg uppplogad för mig eftersom toni gick där innan mig och han hade snö upp till knäna =).. Nu ska jag packa mina grejer som ja ska hem till min mamma sen ska jag nog ta en macka elr ngt och sen datorn igen hihi. Puss på er så länge !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha yes, det är jocke jag snackar med ;)

2010-02-21 @ 15:12:44
URL: http://shiteden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0