Avklarat

ChaCha pinglaN lovers
Nu är äntligen två av dom tre svenska nationella proven slut, bara ett kvar och det är då hörförståelsen suck..
Skoldagen började med svenska uppsattsen då och jag skrev ungefär 3 sidor & jag valde kategorin "Vilka är vi?" jag tkr själv att den rubriken va ganska bra faktiskt. Sen efter 1 timme fick vi tjugo minuters rast då vare snabbt ut och röka lite från en bump jag hade sen in igen och skriva över en timme igen men bäst som man är så vart man ju klar nästan direkt efter Anton när det va 25 minuter kvar så vi fick ta böcker och läsa i men Edvin och Anton satt och läste i en kartbok (inget liv haha) sen när dom andra hade 10 minuter kvar på tiden så fick vi andra som va klara dra och käka. Äcklig mat alltså ! Efter lunchen så äre ju självklart svenska (börjar tröttna grovt mkt på svenska just nu alltså) men då på den lektionen så hade vi Alexandra suck , hon är ifrån vitryssland och hon har sjukt rolig dialekt men den är fin på ngt vis... Menmen efter svenskan skulle vi ha SO men vi fick sluta efter att våran lärare snackade med oss om det som hände igår tydligen (va ej där viste inget) men det rörde bara vissa killar att dom skulle erkänna eller nånting sånt dära. Haha ! Kom hem då ligger lillabror och sover lika så mamma medans urban sover på soffan & vill ni veta nånting roligt ?! ALLA förutom jag i familjen har vinter kräksjukan, fan jag kanske får den också. Hjälp !

Ah juste, sen har vi fått en uppgift ifrån NO-läraren våran att vi ska skriva om droger men jag vet inte om vilken drog jag ska skriva om så äre nån som har några bra idéer om en drog eller nånting så kan ni ju höra av er, lägga en kommentar kanske (a) ... Ska vara inlämnat innan lovet alltså inom nästa vecka. Men nu ska jag göra en idrottsplanering som jag ska lämna till våran biträdande idrottslärare eller vad jag ska säga. Vi ska göra en egen lektion på 20 minuter och vi måste lämna in papper o beskrivning om hur man ska göra o vad man ska göra.
TjingeLing så länge, pusspuss ! Love

Kommentarer
Postat av: dani

sv: tack för tips ! :)

2010-02-11 @ 14:56:05
URL: http://andreadaniellafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0