älskliing

Första träffen !
Toni Classon Kalliomäki , det är det namnet som jag har inristat i mitt hjärta.
Gubben vi träffades första gången för mindre än 3 månader sen och allt är tack vare att jag satt på donken inne i sthlmcentrum och snackade med dig i tele i minst en timme och försökte övertala dig att komma och vara social åtminstonde eftersom jag inte hade nånstans att sova för min kompis som jag sov hos fredagen till lördagen hade dragit utomlands och jag skulle träffat min bästavän Waltin men han kom aldrig för att det va snökaos och bussarna hade fuckat ur totalt typ så han kom ingenstans. Stackarn !
Medans du och jag snackade i tele så kommer ju polisen fram till mig och frågade om jag verkligen fick vara ensam inne i stan den tiden på dygnet (19.00) ungefär och då förklarade jag att jag väntade på en kompis och att min mamma vet om att jag är i sthlm men fast jag förkalrade det för dom så ville dom ringa hem till min mamma o kolla för säkerhetenskull men så kommer det typ en full kille fram dit och börjar snacka (jag tror han va hög också men inte säker) men hur som helst du hade frågat din mamma om jag fick komma o sova hos dig men det fick jag inte för ni inte hade plats eller vad vare hon nu än sa. Sen så ringer du och frågar din kompis Teo Glassel som nu är min skyddsängel & en as bra vän till mig där i sumpan, men han kunde jag inte sova hos heller med dig men då kom du på den lysande ideen att jag kunde sova i erat hockey föråd men nejdu jag vägrade hihi. Men jag ville i alla fall komma bort ifrån centralen så jag krånglade mig till blålinijen och hittade den sen satte mig på tuben och åkte emot sundbybergcentrum & du anar inte hur nervös jag va och nära jag va på att få panik, hade ingen aning om vart jag va nånstans & jag viste inte om ni skulle komma eller inte lr nånting sånt dära..
Jag ringde michelle och snackade med henne för jag typ va så nervös & så kommer jag fram och jag fortsätter snacka med henne typ och så kollar jag upp efter en lååång väntan och ser att du och teo står framför mig & när du sa hej till mig så föll jag direkt .. vi började typ gå emot erat jävla föråd typ och direkt när jag kom in i det så höll jag på att kräkas , hihi. DET STANK HOCKLEY OCH SVETT som fan haha och ni skrattade åt mig. Sen lyckades jag övertala teo att vi kollade på film hemma hos dig sen kunde jag dra igen men sen fick vi sova hos honom ändå för hans mamma typ om vi va tysta. Jag trodde du ignorerade mig hela tiden du sa ingenting så jag och Teo började typ busa med varandra alltså killa varandra och brottas i hans säng och då låg bara där i fotändan och typ smsade och kollade på eller nånting sånt dära ... MEn sen satte jag mig datorn och kollade min bdb och lite mera typ och visade roliga bilder då kollade du typ och teo med , sen gick du och la dig i sängen medans teo o jag valde film eller nånting sånt dära och sen när jag vänder mig och för att ta min plats i sängen igen då hade du snott min plats o jag ba : ditt lilla ego du snodde min plats.. men jag lägger mig brevid dig och jag känner att du hoppar närmare mig , våra huvuden är as nära varandra och du vrider ditt huvud emot mitt och jag kysser dig och det va underbart, våran första kyss och det är nånting jag aldrig glömmer.

Ända sen den dagen älskling har jag älskat dig och jag vill aldrig gå utan dig
jag andas utan dig Toni, jag vet att det va ödet när vi träffades sådära att du ringde mig den dära kvällen innan jag ringde upp dig igen älskling. DU vet att du är allting jag vill ha och jag älskar dig , du är allting jag vill ha aldrig nån annan och ingen ska få stå i våran väg bby Jag har drömt om dig en låång tid men jag trodde du aldrig fanns , jag viste inte vad du hette eller nånting men jag viste hur du såg ut hjärtat. Du ser ut som han som jag alltid älskat och drömt om och dig kommer jag alltid att älska gubben. När jag är med dig glömmer jag oftast alla beskymmer för du ger mig den kärleken ingen annan har gett mig Toni , du är verkligen en kille som alla tjejer vill ha och killarna vill va. DU sändes ner ifrån himlen tillsammans med din bror som jag även ser som en bror den 30 september 1994. Då föddes ni två och jag älskar er , pojkvän & bror. Ni är bäst !
Toni Classon Kalliomäki , killen i mitt liv och han jag aldrig släpper för nån annan. Ingen ska komma emellan oss älskling. Det är för dig jag lever , andas , finns , ALLT och jag kommer älska dig till sista andetaget hjätis.
Du&Jag till graven Toni du är min ängel sänd från åvan för att skydda mig ifrån allt ont som finns på denna jord , jag älskar dig och jag hoppas du tar och sannar dessa tre små ord. / Din flickvän sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint skrivet ! :)

2010-02-17 @ 13:56:48
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0