allting fixat och klart

Sådär ja, nu har man duschat och det va underbart skönt kan jag säga er , efter att legat deckad i soffan i tre timmar så vare faktiskt det. Efter duschen fixade jag innebandy grejerna och kläder tills imorron eftersom jag ska vara med på innebandyn med killarna imorron hihi och det ska väll la gå bra det tror jag :) varit med dom förut så nu får vi väll se haha. Men nu ska jag nog äta nånting snabbt och dricka en flaska vatten igen som jag gjort under hela denna vecka typ & sen är det väll läggdags antagligen , pusspåer & godnatt , älskar er läsare.




jag kan se på folks ögon vilka som är äkta eller falska
du har gett mig vibbarna om att du är falsk rakt igenom så sorry grabben
mig har du mist kontakten med och mina sista ord till dig blir
"hacka på ditt eget liv och gör rent utanför din egen dörr innan du knackar på min och vill in" skäms över att jag en gång älskat dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0