5 SAKER SOM NI KANSKE INTE VISTE OM SOFIE ...

5 sanningar om mig

1. jag sover med en brun gossenalle som jag fick av pappa som liten
2. sover också med en sliten kanin typ som ja fick av min morfar som nyfödd (den kan jag verkligen inte sova uta om man säger så)
3. jag har telefon drogeri, alltså jag måste snacka med nån i tele innan jag ska sova eller ngt liknande. när jag är ensam också annars känns det för ensamt och jag kan få panik typ
4. jag kunde inte skratta som barn mellan 4-8 år kunde jag inte det så jag gapade ist
5. är inte rädd för döden går ba och väntar på att den kommer snabbare än vad jag trott..




pinsamma sanningar jag vet men ni måste la veta lite mera om mig än vad ni redan gör. eller vad säger ni ? hihi

Kommentarer
Postat av: ♥ Theresé ♥

Jätte fin blogg ;)

2010-02-21 @ 18:11:26
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0