2 månader IDAG !


Toni Classon Kalliomäki
jag älskar dig
glöm aldrig det
står vid din sida oavsätt vad
vi har delat mkt tillsammans , skratt & tårar men oavsätt vad står jag kvar vid din sida. Jag är inte världens bästa flickvän vissa stunder jag beter mig som en idiot emot dig ibland jag vet men du ska veta att jag aldrig lämnar dig jag älskar dig så sjukt mkt och jag kommer förevigt göra. Platsen som du har i mitt hjärta större än det kan ingen levande stjäl ha, min ängel som är sänd från åvan jag vet inte vad jag ska skriva du är för underbar för orden att räcka till käraste pojkvännen min. Idag har vi 2 månader med dig och det är bland dom bästa två månaderna som jag upplevt under detta år, visst bara gått Jenuari och snart är Februari slut men det spelar ingen roll för jag hoppas att hela 2010 är du min och många år till efter detta. Dig kommer jag älska tills mitt sista andetag. När jag såg dig le emot mig för första gången så vart jag kär, jag föll för dig och du för mig hoppas du nt lämnar min sida , jag ligger vaken om nätterna och tänker , tänker på dig min älskade. Sekunder och minuter så lever du inom mig. Älskar dig ! Kommer jag alltid göra hur du än väljer, glöm aldrig det. / Din egna flicka

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN hora och en BÖG ? wow

2010-02-21 @ 01:11:30
Postat av: sofie

hur mogen är du som inte ens vågar säga vem du är ?! allvarligt.

2010-02-21 @ 01:26:29
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis , det låter som att det här kommer hålla länge ! :D <3

2010-02-21 @ 08:50:40
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0