VECKANS PLANERING..



Måndag; Åka hem till min mamma 06:45. Sen kommer Toni & jag ska öppna flera julklappar
Tisdag; Åka till Sthlm (troligen) tillsammans med min babe & förhoppningsvis träffa Lejon.
Onsdag; Inget planerat än så länge
Torsdag; Träffa Dennis fixa några saker & köpa försen julklapp till Toni & Tim..
Fredag; NYÅRSAFTON, mera behövs inte säga. Ska iaf träffa underbara människor!
Lördag; Va hemma och antagligen sova sönder dagen. 
Söndag; Åka hem till mamma igen & sover kvar där så pappa hämtar mig på måndagen efter han slutat att jobba. 


 
Det är mina planer inför veckan som kommer. Vad har ni för planer ?

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Härligt :) jo samma här. Hoppas du får en bra vecka då :D

2010-12-26 @ 23:55:28
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0