NYÅRSAFTON !

Precis kommit hem till Lejon i årsta och hon är inne i duschen just nu och sen är det min tur. Men tänkte slänga in ett inlägg snabbt om hur min nyårsafton kommer se ut !

Vi ska fixa oss och sen ska vi käka toast och åka till killarna som kommer vänta på oss i karlberg och därifrån åker vi till häggvik hem till någon Bella som har fest. Det ska bli trevligt, jag hoppas killarna fixar raketer nu medans vi är borta , det va iaf vad Toni sa till mig innan vi åkte hit.

Nu vart lejon klar inne i duschen så nu är det dags att jag ska hoppa in i duschen och tvätta håret.

Dagens outfit på mig och lejon ska vi försöka fixa och lägga in innan vi drar.
Nu måste jag skynda mig så jag hinner bli klar. Älskar er läsare !



(random bild ifrån arkivet)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0