NU ÄR JAG I STHLM IGEN

Jag sitter nu hemma hos toni och precis gjort mat. Väntar också på lejon som snart är här då ska vi dra ner emot stan och kolla på hm och använda upp mitt present kort, får se vad jag får med mig hem. Jag ska även kolla på vad toni och tim ska få senare på torsdag så jag vet exakt var jag ska gå och sådära :)
Nu har jag iaf käkat upp min mat och ska diska tallriken och sen ska jag bara snabbt fixa till mitt smink som fuckades när jag va ute och sen är nog lejon här då ska vi som sagt ner på stan. Kanske träffar Ida när jag kommer ner, ba kanske. Får se ! :) men nu ska jag dra.
Toni och jag på upptåget till upplandsväsby
Jag lägger fjortis posen !
Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! fett snygg jacka du har på bilderna! :)

Den där röda heh.. Vad är det för märke på den? Finns den i flera färger? och hur mycket kostar den?

Jag blir sjukt glad om du svarar!

P.S. Bra blogg <3



2010-12-28 @ 20:44:58
URL: http://jusm.blogg.se/
Postat av: lejon

Faan vi glömde ju titta på presenter till grabbarna, vi får göra de på torsdag om vi hinner o om du vill gå på stan med dig :)

2010-12-29 @ 17:16:44
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: TRE SYSTRARNA I JEANS

Hejjsan!

Var gärna med och tävla i våran tävling på bloggen!

Fast just du inte vinner så blir alla som deltagit länkkade! (:

Ps. Destu mera kommentarer du skickar, destu mera länkkar får du!

KRAM / TRE SYSTRARNA I JEANS

2010-12-29 @ 17:52:57
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0