LUGN MEN ÄNDÅ HETTSIG DAG IDAG

Idag vaknade jag med Tim , lejon och Toni. Men vi vaknade tack vare lejons telefon som ringde men iaf så ringde jessica till mig och sa att dom skulle på bio o frågade ifall toni o jag ville med o det gjorde vi så nu har vi precis kommit hem ifrån bion och den va ganska bra. Vi kollade på easy A =) rolig film.
Nu iaf sitter jag och väntar i köket på maten medans Tuija springer runt o lagar den o toni sitter o vardagsrummet o typ kollar vad det ska bli på TV ikv.
Kvällens planer har jag ingen aning om hur dom ser ut men hoppas iaf lejon och Tim kommer hem hit (deras tur iaf att sova i stora sängen) & då kan vi kanske ha spel eller filmkväll =) men som sagt får se helt enkelt.
Imorgon får jag även mina pengar då ska jag ge Jessica 100 kr som jag lånade av henne idag sen ska jag på stan med lejon och kolla på ngt till killarna och sen ska jag försöka hitta någonstans att vara på nyår.
Men hur som helst så ska jag dra nu och kolla vad Toni gör för ngt kuligt ute i vardagsrummet nu !
Btw: jag fick med mig hem 2 par string ifrån HM så nu har jag använt upp presentkortet. Hörs senare !
Tonis tvilling brorsa får stå för bilden på detta inlägg :), snygg du är vännen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0