JAG TROR JAG ÄR FÖRKYLD *SUCK*

Vaknade precis av att jag har halsont så jag har bett pappa köpa hem halstabletter åt mig hoppas han kommer ihåg det också. Iaf så ligger jag i sängen med datorn i knät och gör ingenting, funderar på att gå upp och sätta mig i vardagsrummet men där satt jag hela dagen igår. Jag vill faktiskt ut men eftersom jag dela är sjukanmäld och sen nu börjar hosta som en dåre och samtidigt ha ont i halsen är inte det någon bra idé tycker jag så jag stannar inne och jag tänkte nu faktiskt göra iordning förkylningste, eller ah te men med förlylningshonyng i :) det är faktiskt fett gott. Vi hörs senare & jag ska ge er idag "dagens citat" också. Ska komma på något riktigit bra faktiskt !

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej hej, har du lust att skriva några frågor har frågestund till söndag kl 19.00

2010-12-08 @ 13:52:44
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0