HOCKEYTRÖJA VÄSTERÅS & SKUMBAD

Hemma hos mamma nu da för jag pallade inte dra till skolan men va tvungen att åka med in till stan ändå med pappa pågrund av att han hinner inte hem och hämta mig mellan han slutar och mitt utveckligsamtal så nu är jag här. Och när jag kommer hem så ligger det en VIK-hockey tröja på min säng som jag fått av min morbror som är matrialare för västerås hockey :) fan va glad jag blev har velat ha en sån tröja sen två år tillbaka och han har lovat mig hela tiden men aldrig kommit ihåg men nu kom han ihåg den och tog med sig den till min mamma nu när dom senast hade hemma match emot almtuna i gränby hallen :). Så Jag testade den och fan den va ju ända ner till knäna, ahkej det är deras A-lag men fortfarande han behövde inte va så stor. Jag tog även kort på tröjan påsatt men man ser bara framsidan och baksidan , jag ville inte ta kort på mitt face, ser hemsk ut !
Ni ska få se bilderna tänkte jag och sen ska jag skutta ner i badkaret som är klart och fyllt med vatten, skönt :D men vi hörs senare och glöm inte att fortsätta rösta men man måste ha blogg för att rösta, tyvärr. För jag kan inte det dära med ip adresser. Men det gör säkert inget heller.. Idag tänkte jag med ta en hiss och diss och även dagens citat som jag inte hann med igår men det får ni se senare tänkte jag. Nu ska jag bada, härligt värre & använda mitt silver schampo så mitt hår blir lite blondare idag igen..


Framsidan på tröjan, man kanske inte ser hur stor den är men jag ska ta en bättre bild.

Baksidan. Nummer 18, refors. Ingen aning om vem han är men nu är han
min idol iaf.. :D

Kommentarer
Postat av: Ofelia

superfin blogg! kolla gärna in min :)

2010-12-09 @ 10:01:59
URL: http://emmieyo.blogg.se/
Postat av: Issa

Hockeytröjor är grymt mysiga!

2010-12-09 @ 17:58:05
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0