FORTSÄTT RÖSTA, NI HAR TILLS FREDAG PÅ ER

Nu sitter jag i sängen tillsammans med Toni och kollar igenom kommentarerna på finalisterna och vi bara skrattar för det är någon av nattahs kompisar som försöker fuska henne till vinnare. En som kommenterat 1 gång i minuten med olika namn. Så jag räknar bara det som en röst faktiskt ! Orättvist kanske men så är det. Iaf så har jag tvättat håret precis och som sagt ligger i sängen med älsklingen & vi ska snart se på en film och sen blir det antagligen sova så jag säger godnatt med det hära inlägget ! Och vi hörs imorgon och imorgon har jag utvecklingssamtal men min lärare ska inte va med , konstigt va ? hehe nej nt så värst tkr jag. Men hur som helst , kankse uppdaterar senare jag får se. Men tillsvidare så får ni rösta på vem som ska bli veckans blogg och nu sätter jag en ny regel. Man måste ha blogg ifall man ska rösta, punkt slut så är det !!



"nu är pausen tagen och vi hörs vid nyår eller någon gång efter det.."

Kommentarer
Postat av: husk meg

Kan du huske meg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0