BÅLSTA IDAG ! HOCKEYMATCH

Igår åkte vi inte till norrviken utan vi ute med johan tobbe felicia och tim ist :) det va ganska kul men sen drog jag och toni för jag pallade inte va kvar längre :/ tyvärr.. så vi gjorde popcorn och kollade på film typ o myste !
Idag ska vi åka till bålsta och kolla på när toni och tim spelar och angeelica ska komma dit tillsammans amed sofia och sen kanske axel kommer dit ! så jag sitter med trevliga personer och kollar. länge sen jag träffade angelica och sofia , typ innan sommaren eller något liknande :) saknar min fru.
Nu ska jag fixa mig och se lite mera på spy kids som går på kanal fem just nu. Vi hörs när vi kommer hem.
Kommentarer
Postat av: elin

super fin blogg ! :D

hur är det ?:)

2010-12-20 @ 12:54:40
URL: http://elinkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0