BABBEL & KOLLA LEJONS BLOGG

Min dag har vart helt verklig. Läskigaste snubbarna som typ spanade in mig och lejon på HM när vi shoppade där. Köpte två snygga saker ni får se en outfit bild på nyår , tänkte ha på mig det dära på nyårsdagen iaf.
Om ni vill veta mera så läs på http://simpleeheart.blogg.se så får ni se det mesta för jag pallar inte skriva !
nu ska jag iaf gå och chilla tillsammans med älskling bror o syster (incetst är bäst, dags att dra till nästa fest) höh ett uttryck jag använt ganska länge vettu, nej men nu ska jag dra o sluta babbla... men checka hennes blogg, hon har precis startat ! vi hörs senare med bilder och lite mera ;) pussen
klicka på bilden för att enkelt komma till hennes blogg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0