SLAPP DAG HELT ENKELT

Legat i sängen med älsklingen hela dagen mer lr mindre. Går dagen va väldigt rolig i början o slutet nästan hehe men i mitten så bråkade jag med tim :/ & sen hamnade jag i bråk med en ifrån malmvägen om en sak som jag inte tänker gå in på nu. Fast hur som helst jag o älsklingen ska åka till maxi och handla lite granna gott gott tills kvällen o det som står på listan är glass med varma hallon o sen får vi se om det blir ngt mera :) det vet jag inte. Jag ska i alla fall borsta tänderna innan vi åker för jag har inte gjort det idag o sen åker vi. Kanske skriver någe mera idag det vet jag inte, men kommer sova här en natt till för jag börjar kvart i ett imorgon så det är lugnt :) ...
Fick en fråga idag också som jag tänkte svara på så här kommer den.
FRÅGAN:
Gjorde det ont att pierca tungan ?
SVAR:
Det gjorde ont efteråt men ett tips till er som ska göra det någon gång så spänn er inte medans dom ska pierca för då kan det gå fel om man har otur, men jag lyckades slappna av sen efter i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

snygg blogg :)

2010-08-29 @ 20:30:43
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: josefin

hej! precis utsätt en vinnare i min blogg som fick en länkning så kolla gärna in hennes blogg! och kommentera lite i min ;) kram

2010-08-29 @ 20:39:00
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: shkofa

skiit söta :)

2010-08-31 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0