KÄRLEKSFÖRKLARING, TONI ♥ SOFIE.



Vad som än händer, vad som än sker så kommer jag alltid att älska dig hjärtat.
Att inte ha dig vid min sida när jag ska sova får mig att drömma mardrömmar och får mig att ha väldigt svårt att sova. Vill verkligen att du o jag ska bo närmare varandra eller ännu hellre med varandra i någon lägenhet någonstans... Typ Upplandsväsby , nära till oss båda.. Älskling se detta som ännu en kärleksförklaring till dig, jag klarar mig inte utan dig. Vi har hållt i 8 månader :D och så många flera ska det bli hjärtat så du anar inte.
Min fina levanade diamant du har ett hjärta av guld och ett leende som nästan varenda tjej vill falla för men det kan dom ju glömma för du är min.
Hjärtat en dag ska du o jag bo tillsammans och det ska bli snart. Ska fan snacka med min pappa och mamma angående det och se vad dom säger. Hoppas på allt jag äger o har att dom säger ja!
Älskar dig mest av allt , Toni Atos Alexander Classon Kalliomäki. Ringen runt min hals visar att du o jag ska alltid va tillsammans o jag skiter i vad alla säger att ung kärlek inte håller mera än 1-2 år utan vi ska hålla livet ut vad som än händer. Du är den rätta för mig älskling och det säger jag med handen på hjärtat som inte är helt utan dig.

Kommentarer
Postat av: juli

sv: tack så mycket för den fina kommentaren! :)

2010-08-31 @ 23:44:06
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: lopin

haha ja visst äre coolt?;) ja klart det är en äkta :)

2010-09-01 @ 00:14:52
URL: http://lopin.blogg.se/
Postat av: lopin

hehe nu vet du iaf:)

är 17 ;D

2010-09-01 @ 00:35:31
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0