ANGELICA IS IN THE HOUSE.

Hej bloggen jag mår helt okej förutom att jag fortfarande är lite skakis efter en bilolycka som pappa,jag och Toni va med om. Tyvärr så började jag gråta för jag fick en chock och såg hur älgen verkligen åkte in med rumpan först i fram på våran husbil och sen rullade under bilen. De va hemskt! Hur som helst,pappa ringde 112 och pratade med polisen som sa att dom skulle skicka ut en jägare direkt för älgen bröt båda bakbenen och ryggraden såg det ut som för den släpade sig in till skogskanten och låg där. Jägaren kom efter bara 10 minuter efter att vi ringt,tack och lov så hade vi iallafall åkt. Så förutom det så har det varit bra hittills och jag hoppas det är sista gången som jag är med om en sån olycka. Och som ni kanske kan förstå så är de inte jag som skriver,det är min fru Angelica. För jag sitter i bilen och har precis åkt igenom Gällivare långt upp i Sverige.

(klicka på bilden för att komma till MIN blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0