JAG FICK LÅNA EN ÄNGEL FÖR EN STUND

Jag gråter för du lämnade mig. Om jag fick en chans skulle jag hjälpt dig men du valde det lätta framför din hjälp du kunde fått. Vill ha dig tillbaka för du va min finaste ängel.. Martin, vart är du någonstans ? Ser du mig fortfarande ? Inte sett dig på veckor :( börjar tro att du gått in i ljuset nu .. Lämnat mig helt och hållet ist för att va i den såkallade mellanvärlden och kunna besöka mig så jag får känna din närhet o trygghet.. Var är du nu ? Äkta kärlek kan inte ta slut baby ellerhur ? Det va underbart det vi hade men nu som du redan vet så har jag en levande ängel som ser efter mig lika bra som du.
Va det därför du försvann in i ljuset ? För du insåg att du har en kille som tagit din plats som beskyddare ? Aldrig sviker jag dig , du är min skyddsängel och Toni min levande ängel. Du lämnar aldrig mitt hjärta, lovar dig gubben. En dag kommer jag komma upp till dig o då kan vi va vänner & umgås, jag kanske är gammal då men det sägs att man blir som ung på nytt när man får komma upp i himlen men du är redan ung när du kom upp. Alldeles för ung tkr jag. Du försvann från oss på jorden för tidigt, du hade kvar så mkt tid här nere men ändå slutade det som det gjorde men jag kan faktiskt säga att jag förstår dig för det din bror berättade till mig så va ditt liv värsta helvetet tillskillnad från oss andra. Men du skulle tagit hjälpen din bror ville ge dig o hade du vänt dig till mig hade jag också försökt hjälpa dig, du viste ju hela tiden vart vi fanns men ändå gjorde du som du gjorde.
Kommer ändå alltid älska dig hjärtat men det finns en annan kille nu för mig som fortfarande står här nere på sina fötter och du är där uppe med dina vingar som du verkligen förtjänat.
En dag förenas vi.. Jag lovar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0