UTEHÄRJ !

Som jag sa igår så drog jag ut och träffade Jonas men han orkade inte ta sitt arsle utanför dörren när jag kom för han stod och sorterade kläder i vardagsrummet -.-' men sen när jenni va inne i bjk så då rörde han på sig för han skulle köpa cigg t henne. Och toni kom också efter ca. 7 timmars väntan ! Alla va sega idag typ.
Men hur som helst vi va uppe vid affärN hela tiden med massvis och jag sprang runt överallt för jag vart bortkörd vart jag än gick, fick inte ens stå hos toni för rebecca snackade med honom hela tiden -.- snark ZzZzZz ..
Sen börajde alla dra sig hemmåt så jag toni Jenni och jonas drog hem till Jonas och sen kom sikkan kotten sigge och jocke för dom skulle spela kort och dricka shotar typ (= men sigge snodde min kamera och tog en jävla massa bilder på allt o alla hela tiden -. man vart blind jag svär !
Men tänkte visa er några bilder ifrån går dagen.


Jeans short - hol lundds
Strumpbyxor - lindex

Okej bilden fuckade men ah
Linne ifrån en hemsida på internett typ
Tjocktröja ifrån polcirkeln

Nästan hel kropps bild. Men sådära såg jag ut under kvällen !

Jonas Lingman , bästa vän (: utanför dinx

En dum pojkvän

MummsMumms. Jag fick den av en random person som ba satt o sanckade med dom jag va med efter jag kom tillbaka ifrån baksidan av affärN

Jenni som jag tog nereifrån. HAha hon va inte beredd ! :D

Älskling och random nissen som jag fick ölen av ! HAAHA.
han kallade toni för 08an (precis som alla andra)
och linus för uffe.

Jag och jenni ! helt oseriös bild ifrån min sida :) :o

Jag och älskling. jenni som tagit bilden ! :)

Jag venne ..

Kotten :D jag smygfotade honom ! '

Jenny typ gör nånting ! ;)

Jenni :)





Sådära jag orkar inte skriva mera om min kväll eller lägga upp bilder men ni för nöja er med dom hära :) och dessutom om ett tag så kommer jag avsluta min justin bieber tävling och avslöja vem som är vinnaren ! håll koll
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0