UNTEGÅNGSFÖRBUD DAG 1

Ja som rubriken lyder så börjar mitt utegångsförbud idag så nu är det bara 13 dagar kvar. Kommer jag överleva ? Svar nej det kommer jag inte. Menmen man får väll ta straffet när man fått det eller ?
Hur som helst så har min helg varit helt jävla underbar alltså. Härliga personer fredagen vart det mopperunda till Hässelby med Tobias och Toni sen lördags va jag på grönan med ellyN tobbe och toni och det va underbart kul. Bilder därifrån kommer komma ikväll för då har ellyN chans att skicka dom till mig.
Under dagen idag som är då Måndag så har det varit skola sen så drog jag för jag pallade inte musiken så jag drog till kiosken med madde sen satte vi oss utanför lokalen ungefär vid mig och väntade på min pappa. Så nu är jag bara hemma och degar sönder mig som fan.. Ska alldeles starxt gå ut och fotografera lite i trädgården för det har jag åtminstonde fått lov att göra eftersom jag bor mitt ute i skogen mer eller mindre och här har jag inga kompisar utan dom bor inne i byn (björklinge). Men nu ska jag dricka upp min pucko och fixa pappas kamera sen drar jag ut. Hemma ensam också dessutom så jag kan i alla fall spela högre musik än vanligt. Tummen upp på det! Puss på er så länge. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0