TRÖTT

Har Precis städat klart rummet (duktig flicka) eftersom min pojkvän kommer till mig imorron då måste det ju va städat i rummet ellerhur? Och dessutom så slipper jag ha lika mycket att göra imorgon för då ska jag damsuga rummet badrummet och diska.
Fast nu ska jag nog lägga mig i soffan ställa  datorn på bordet och hämta pizzat som är inne i ungnen och se på film och ha det mysigt för mig själv i min soffa. Efter filmen ska jag nog göra lite matte och göra klart svenskan sen säger nog klockan åt mig att sova.
Hoppas ni följer min tävling, jag kommer säga min favorit av låtarna som vart utvalda på Lörda troligen eller sönda det beror helt på er läsare hur många som röstat ! TIlls vidare, så hare bra. Puss / Eran sofie.

 Bild tagen i bussen påväg till Linköpingcupen. Fotograf : Alice Jansson Felth ! Jag ser ut som en smurfis :)
Kommentarer
Postat av: paula

hur är det med dig då ? hoppas du får en bra fredag!! :)

2010-04-16 @ 06:41:53
URL: http://ppaulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0