TRO DET ELLER EJ

Ah precis som rubriken lyder. Tro det eller ej men jag har fasntat för tjejerna KICK dom är grymma och jag vill ha deras sjöngröst. Min röst är mera för rapp inte för sjång om ni förstår ! Här får ni några låtar med dom två brudarna, och då kanske ni förstår också vad jag har att bearbeta ! ;)

Kick - Ge mig lite mer

Kick - Ragga på

Kick - Fest hos mig


Dom är underbara
Jag sjunger till dom och försöker komma upp i deras toner
jag övar på att kunna sjunga som dom!
Ska lyckas med tanke på att till sommaren startar jenglaN och pinglaN feat. DoDDe egna låtar !
allt från diss till sommar låtar ! =)
Ni kan ju gärna kommentera vad ni tkr om KICK låtarna !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du efterbliven eller låtsas du bara inte kunna stava ALLS ?

2010-04-17 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0