SCHLCHER SVARAR ! - frågestunden över..

Fråga av @Berfin :
Varför är jag bäst för ?
Varför älskar du mig ?
Hur länge tror du att du och toni kmr va tsm ? :)
Varför är du blond i huvet ibland ?
Varför änvänder du smink i anzzzziktet :]

Svar :
Du kan inte va bäst för det är jag såklart
Jag älskar dig för du är den du är
Jag hoppas att vi kommer va tillsammans länge, men vi tar dag för dag om man säger så.
Därför jag nt vill va lika brunig som dig
Jag hade det i ansiktet ist för på nån annanstans




Fråga av @Anonym :
Vill du vara en fjortis , eller har du velat vara en fjortis ?

Svar :
Jag har inte velat vara eller vill vara fjortis, utan jag väljer att vara mig själv.
Det är bäst så !




Fråga av @Anonym :
Har du och Toni haft sex ?

Svar :
Ja ! Det har vi haft.




Fråga av @Anonym :
Va du tillsammans med han som dog när han dog ?
Hur dog han ? <3

Svar :
Jag kan säga att jag va tillsammans med han som dog.
Men jag tänker inte säga öppet här hur han lämnade världen...





------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svar på vanliga kommentarer som kommit in. 

Svar på kommentaren av @Axel :

Jag vet att det är en låt av fejkeN men jag hann hitta den med Fonky Fresh innan jag såg att Fejken också hade en. Så jag antar att det är med fejken =)

Sv på kommentaren av @Jessan :

Tack så mkt =) det är verkligen kul att få såna kommentarer
det får mig att vilja fortsätta blogga.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha bästa svaren gumman<3

2010-04-02 @ 15:19:04
Postat av: berfin

Tack för svaren :D

2010-04-02 @ 18:27:09
Postat av: Anonym

duvet att det ser ut som att du har skägg på högra bilden i headern ? ..:)

2010-04-05 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0