NYSS HEMKOMMEN

Kom precis hem ifrån stan.
Åkte som sagt ner med issa hon shoppade lite och jag va med som spring kärring och hämtade samt lämnade kläderna :) haha sen träffade vi jessica stogge jimmy jesper m.m och va med dom på stan sen drog dom andra medans Jesper och jag stannade kvar på gågatan och snackade med nån kille som han kände och Leon.
Dom snackade om pokémon sen tzatsiki (stavning) per hamamr och jag venne vad trevligt vare i alla fall.
Sen drog dom och jag och jesper drog och mötte som andra och när vi står vid stadshuset så kommer huusko umme och Sofias kille som jag tyvärr glömt namnet på just nu (förlåt) ;$ och sen en tjej till.
Dom åkte samma buss som mig för dom skulle dra till nån mack och fixa lite saker men under hela bussresan så satt jag helt mobbad och utstött för dom mobbade mig för min hårfärg eftersom jag är blondin. Fast dom är trevliga och söta ! ;D Älskar stanfolket. Puss på denna dag. Under kvällen vet jag inte vad jag ska göra antagligen bara sitta vid datorn käka och sen duscha och sova för imorron ska man ju till John Bauer med Berfin är smått nervös kan man säga men den dagen ska vi ta med storm bruden HAHA (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0