JUPPJUPP :*

Måndag: jag hade det väldigt nice med angelica på storvreta matchen och dom vann emot warberg med 5-4 i sudden death. Seriöst jag va skit spänd och nervös jag mer eller mindre satt o skrek och hoppade på min stol och folk kollade på mig som om jag vore galen eller nånting liknande typ. Men sen drog jag hem och där väntade Toni på mig så det vart mys nästan i sängen och såg tv.

Idag: .. har jag bara varit på stan. drog dit för att lämna av toni på stationen sen va jag med issa och natassja och senare va jag med bosse och nån annan kille minns inte. Minns bara att han spelade i stenhagens P93or haha samma klubb som mig. Nice fan ! Sen kom Manne och jag va med honom sen drog båda vi hem han t sig och jag t mig och ajg bytte om och sen träffade angelica drog ner till träningen sen hem. Och drog med angelica t bussen för hon skulle t Enköping idag , efter det va jag mest ute och gick bara och sen drog jag hem så nu sitter jag här men snart ligger jag i sängen =) härligthärligt.


Nu räknar jag fan ner dagarna tills vi ska dra ner till Linköping, alltså det är helt otroligt vad jag längtar och är peppad ! Jag ska dela rum med Michi , Angelica (våra målvakter) & Dilan.
Kan det inte bara bli Fredag nu så vi kan åka iväg nån gång :) , men nu ska jag lägga mig. nattinatti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0