HATAR RUBRIKER

Kom precis hem ifrån en underbar kväll inne i björklinge med härligt folk ännu en gång.
Fick dessutom köra fyrhjuling idag med Josse bakom mig. Hon trodde jag skulle välta för jag drog på två hjul nere vid lillskolan på grusplanen när jag skulle sladda (a) som den ängeln jag är så körde jag sakta sen !

Men nu är jag hemma och har hallonsoda i väskan och chips breve mig PLUS en ängel som jag älskar så nu lär ni fatta resten vad jag ska göra. Men för er som tror annat så ska vi bara mysa och se film för jag kan inte annat denna helg med tanke på att lingonveckan är igång.. Menmen nu fick ni veta överkurs hihi nu ska jag dra ! :) älskar er läsare. Puss på er..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0