DENNA TEXT ÄR TILLDELAD MIN SAKNADE ÄNGEL

Kommer aldrig sluta tro och hoppas på att jag får se ditt vackra leende åter igen.
En dag ska jag komma flygande som en ängel. Den ängeln du beskrev mig som när du fortfarande fanns här nere hos mig.
Hjärtat, jag har så många frågor.
Var finns du ? Mår du bättre än vad du gjorde här nere?
Kommer jag få se min ängel återigen?

Och många flera frågor. Kan du inte bara komma tillbaka gubben?
Känner mig svag utan dig grabben, ingenting är sig likt längre, och då menar jag verkligen ingenting. Allt känns hopplöst och meningslöst att ens finnas kvar. Vi ska ses snart jag lovar dig.
Varit utan dig nu i 3 år. Vet inte hur mkt mera jag kommer klara utan dig, det va du som gjorde mig stark och fick mig att hoppas och tro. Har fan en klump i magen varje gång jag tänker på dig!
Saknar dig, älskar dig. SNÄLLA kom tillbaks till mig. Jag ber dig..
Kommentarer
Postat av: Emil

Sv: Jag har tyvärr inte tid att fixa det just nu :/

2010-04-29 @ 20:24:57
URL: http://emilsandqvist.blogg.se/
Postat av: .

Det är bara att vara stark och hålla ut så löser sig allt :) pusspuss

2010-04-29 @ 21:41:32
Postat av: Pernilla

ge inte upp, jag vet att du klarar det. & du vet vart jag finns om du behöver mig, tveka aldrig på min kärlek till dig sofie!

2010-04-30 @ 08:22:09
Postat av: Moa

Glöm inte att läsa min blogg

elr varför nt lägga till mig på bloglovin?

http://moalinden.blogg.se



Är du inte intresserad ber jag hemskt mkt om ursäkt för denna kommentar!

2010-05-01 @ 18:17:44
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0