9 APRIL 2010

Sker under dagen
-----------------------
*
Duscha
* Packa i det sista
* Fixa mig + käka
* Dra ner t parkeringen vid skolan
* Åka till Linköping


Senare under dagen så kommer vi att få våra rum på det dära hemmet vi ska bo på. Och vi kanske inte ens hinner packa upp våra saker förns det är dags att byta om till match och åka iväg till hallen..
Under denna helg kommer jag inte kunna blogga över huvudtagen men jag kan ju glädja er med att det säkert är nån av mina vänner som kommer kunna gästblogga åt mig lite granna så ni vet att jag lever åtminstonde och sen när jag kommer hem igen sent på söndagskväll så kommer jag att lägga in bilderna ifrån helgen. USCH vad jag längtar efter att vi bara ska ge oss iväg och åka. Kommer bli underbart kul!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0