7 APRIL

Min gårdag va ju som den va egentligen om man säger så.
Började med att jag bara satt hemma i ett antal timmar och gjorde ingenting fast sen vart det fart på mig framemot 3 halv fyra tiden så jag sminkade mig ganska slarvigt fast vart ändå bra och drog ner till bussen.
Tog 5an ner till stan , ställde mig utanför krogen kalas och väntade på 20an som va försenad *suck*. Kommer dit dära Jenny bor hämtar mina kläder och lämnar deras filmer och åker sen ner tillbaka till stan där jag träffar Emma Rebecca och Michelle, är med dom ett tag då.
Sen drog Emma efter ett tag och efter nån timme vid typ 8 på kvällen skulle Rebecca hem och då tänkte jag med dra hem för jag pallade inte sitta ensam då inne i stan och shit för Michelle skulle med hem. Men när jag sitter på busshålsplatsen och väntar på min buss så ropar nån på mig och det va Natassja och jag hängde med henne in till stan där Jessica Stogge Issa Jesper va men Jesper och Stogge drog ganska fort dom skulle hem. Så vi andra drog till Issa och käkade sminkade oss sen träffade vi elias och hans kompis och vi drog hem till nån Klas (han va blatte) haha konstigt nog men aja. Kvällen va halv lyckad, och senare kom vi hem till Issa igen där jag och natassja snodde issas säng medans hon och Jessica fick sova på sofforna inne i vardagsrummet.


Tyvärr vart det inga bilder heller "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0